Waluty
Promocje
Wojskowy Pas Taktyczny Parciany Mil-Tec USMC
Wojskowy Pas Taktyczny Parciany Mil-Tec USMC
27,00 zł 19,00 zł
szt.
XG MOMENTUM - Nano olej do rowerów 60ml
XG MOMENTUM - Nano olej do rowerów 60ml
39,00 zł 31,00 zł
szt.
Etui Leatherman MUT Molle Brown (930366)
Etui Leatherman MUT Molle Brown (930366)
55,00 zł 37,99 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Cenniki do pobrania

XG 100 - Nano olej silnikowy 237ml

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godz.
Cena: 117,00 zł 117.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: XG Industries
Kod produktu: 100237k

Opis

NANOTECHNOLOGIA XG 100™ OCHRONA SILNIKA

Naszym celem jest wzmocnienie i polepszenie osiągów pojazdu za pomocą biosyntetycznego dodatku z nanocząsteczkami do oleju silnikowego.

 

Czym jest XG 100?

XG 100 to biosyntetyczny środek z nanocząsteczkami do silnika samochodowego. Ponad pięć lat badań i udoskonaleń sprawiło, że XG 100 dzięki swojemu szczególnemu składowi jest w stanie zmniejszyć tarcie w silniku o 80%.

Jak działa XG 100?

XG 100 aplikuje się bezpośrednio do wlewu oleju silnikowego. Następnie nanocząsteczki zawarte w XG 100 łączą się z metalem i wypełniają mikroskopijne pęknięcia, tworząc gładką, śliską powierzchnię otulającą ściany silnika i tłoki.

Cząsteczki te zachowują się również jak małe łożyska kulkowe, które redukują tarcie ruchomych części silnika. 

 

Dlaczego warto używać XG 100?

Dzięki gładszym ścianom silnika i zwiększonej smarowności osiągniętej przez obecność nanocząsteczek, użycie XG 100 zapewni zmniejszenie temperatury i tarcia, co z kolei przekłada się na mniejsze obciążenie silnika.

Dzięki XG 100 osiągniemy zmniejszoną temperaturę pracy silnika, który będzie zużywał mniej oleju i paliwa co pozwoli na ograniczenie emisji szkodliwych substancji, przywrócenie oryginalnych osiągów silnika i zaoszczędzenie pieniędzy.

Nanocząsteczki w XG 100 odnawiają metalowe części w silniku, wydłużając tym samym jego życie.

Jak używać XG 100?

Zaleca się użycie XG 100 na około 350 kilometrów przed kolejną wymianą oleju w celu oczyszczenia i przygotowania silnika. Po wymianie oleju wlej kolejną butelkę XG 100 do silnika.

Najlepsze wyniki osiąga się po przebiegu 800 kilometrów od zastosowania produktu.

Jak często powinno się używać XG 100?

W celu uzyskania optymalnej wydajności zaleca się używać XG 100 co 15000 – 25000 kilometrów.

Czego można się spodziewać po XG 100?

Użycie XG 100 skutkuje zmniejszonym spalaniem paliwa, większą wydajnością silnika, redukcją emisji dwutlenku węgla, zmniejszeniem hałasu pracy silnika i wibracji oraz zdrowszym i czyściejszym silnikiem.

XG 100 to łatwy w użyciu i bardzo efektywny sposób na utrzymanie silnika w najlepszej kondycji, nieważne czy silnik jest nowy czy też 15-letni.

 

Instrukcja stosowania:

  • W celu osiągnięcia najlepszych wyników użyj XG 100 Engine Treatment™ przy każdej wymianie oleju.
  • Produkt wlewać do silnika, który był włączony przez minimum 20-30 min.
  • Wyłącz silnik.
  • Dodaj XG 100 bezpośrednio do oleju silnikowego w porcji minimum 150 ml.
  • Po dodaniu XG 100 uruchom silnik na około 10 minut, aby upewnić się, że nanocząsteczki połączyły się z metalowymi powierzchniami w silniku.
  • Po przejechaniu 160 – 240 km użytkownik powinien zauważyć najlepsze efekty.  

 

Testy i badania laboratoryjne

 

OKREŚLENIE WSPÓŁCZYNNIKA TARCIA

Współczynnik tarcia mierzony jest według standardowego testu „Four Ball Wear Test” (testu czterokulowego), którego przebieg jest bardzo prosty.

Trzy stalowe kule ustawione są w taki sposób, aby każda kula stykała się z pozostałymi dwoma będąc jednocześnie bardzo blisko nich ustawiona. Czwarta kula jest ułożona na pozostałych kulach we wgłębieniu na środku i umocowana w taki sposób, żeby wszystkie cztery kule stykały się ze sobą przez cały czas. Następnie górna kula jest obracana z prędkością 1200 obrotów na minutę przez 60 minut.

Podczas tego procesu mierzone są ciepło i tarcie. Po określeniu pomiaru wyjściowego, dodawany jest produkt w celu określenia jego efektywności w zakresie obniżenia ciepła i tarcia.

Celem testu jest uzyskanie najniższego możliwego współczynnika tarcia. Współczynnik na poziomie zero oznacza, że występuje środowisko bez tarcia, co z kolei nie jest możliwe w przyrodzie.

Zimą 2012 roku produkty XG Industries zostały przetestowane w ośrodkach Petro-lube w Lafayette, New Jersey. W teście został użyty popularny olej silnikowy, służący jako produkt porównawczy, którego współczynnik tarcia wyniósł 0,082 – wynik mniejszy niż u większości olejów silnikowych.

Następnie w taki sam sposób został przetestowany XG 100, nasz środek z nanocząsteczkami przeznaczony do silników, który dodawany jest do olejów silnikowych. Po 60 minutach testowania współczynnik tarcia zmalał do 0,017, co daje najniższy wynik wśród produktów opisanych w literaturze naukowej.

TEST ŚLADU ZUŻYCIA

Test czterokulowy mierzy również rowki i rysy powstałe podczas tarcia się o siebie metalowych części, co pozwala na zbadanie zużycia metalowych powierzchni podczas normalnej eksploatacji.

Im dłuższy rowek (czyli rysa) powstała w metalowych kulach podczas testu zużycia, tym większe zużycie metalowych powierzchni.

Długość rowka (rysa zużycia) powstała podczas testu w porównawczym oleju silnikowym wyniosła 0,49 milimetra. Po dodaniu produktu XG zawierającego nanocząsteczki i powtórzeniu testu rysa zużycia zmniejszyła się do 0,39 milimetra (rysa zmniejszona o 25%).

DOWODY WIZUALNE

Chcieliśmy zobaczyć jak nasze produkty zachowują się na metalowych powierzchniach, na które zostały naniesione, dlatego wzięliśmy dwa identyczne pojazdy z tym samym przebiegiem oraz wysłaliśmy wycinki metalowych powierzchni tłoków do ośrodka IMR Test Labs w Lansing, Nowy York.

Poniższe dwie fotografie pokazują powierzchnie tłoków po 600 krotnym powiększeniu. Zdjęcie po lewej przedstawia silnik bez zastosowania preparatu. Widać na nim rysy i wgłębienia w metalu. Są to mikroskopijne niedoskonałości, które powodują tarcie. Zdjęcie po prawej przedstawia silnik po zastosowaniu XG 100.

Jak widać metalowe powierzchnie tłoków w pojeździe wyglądają zupełnie inaczej. Jest to efekt działania nanocząsteczek na metalu. Nanocząsteczki są tak małe, że wnikają we wgłębienia i niedoskonałości na powierzchniach metalowych i działają jak łożyska wałeczkowe. Podczas pocierania się tłoków o siebie, zewnętrzne warstwy nanocząsteczek odchodzą tak jak łupinka cebuli, co skutkuje drastycznym zmniejszeniem tarcia.

Więcej informacji na XGRAND.eu

 XG RAND made in USA 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl